„Poezia este ochiul care plânge. Ea este umărul care plânge, ochiul umărului care plânge. Ea este mâna care plânge, ochiul mâinii care plânge. Ea este talpa care plânge, ochiul călcâiului care plânge.”
Wednesday, September 8, 2010
Recomand...
… participarea la CURSURILE COMENIUS (organizate de catre ECNO)
SEARCHING FOR SAMPO
CAUTAND SAMPO…
Motto:
“Oamenii extraordinari nu trebuie doar sa vada oportunitatile, ci sa le creeze…”
Numele institutiei organizatoare:
Educatief Centrum Noord en Oost (ECNO)
Locul desfasurarii mobilitatii individuale: Turku, Helsinki (Finlanda), Tallinn (Estonia)
Tarile participante: Portugalia, Italia, Malta, Spania, Franta, Olanda, Finlanda, Estonia, Suedia, Slovenia, Lituania, Turcia, Ungaria, Romania.
Perioada mobilitatii Comenius: august 2010
Tematica stagiului este de interes actual si anume dezvoltarea culturala imbinata cu educatia artistica. Cursul a fost condus de Fokko Dijkstra (profesor formator, expert dezvoltare culturala). Din echipa acestuia au facut parte si profesori din Finlanda si Estonia: Marja, Anna, Ilari, Vello. Organizatorii au imbinat in mod stralucit vizitarea obiectivelor propuse (Catedrala din Turku, Castelul din Turku, Muzeul subteran din Turku, Catedralele din Helsinki, Muzeul lui Alexander I si al lui Tolstoi, Werla, Societatea de Literatura Finlandeza, Suomelina, Tallin...) cu materiale deosebit de interesante, cu cantec si literatura, cu poezii si alte texte citite de catre cursanti si de catre organizatori. Au fost folosite strategii si metode activ-participative. Excursiile si vizitele au fost imbinate cu observatia, comparatia, analiza, problematizarea, seminariile, folosirea aparatului foto (camera), laptop-ul, Internet-ul, completarea unei carti virtuale pe www.chain.to. Activitatea cursului s-a desfasurat frontal, dar si individual sau pe ateliere, iar prieteniile care s-au format acolo, prejudecatile care s-au spulberat, experienta dobandita… cantaresc/vor cantari foarte mult in viata profesionala a fiecarui cursant.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment